MISDIENAARS

De meeste misdienaars zitten in de hoogste groepen van de basisschool. Vanaf groep zes kun je misdienaar worden.
Je dient dan ongeveer driemaal per maand de mis, meestal samen met een andere misdienaar. Soms staan alle misdienaars gereed bij voorbeeld met de processie.

Bovendien komen alle misdienaars bijeen voor hun jaarlijkse uitstapje, dat wordt voorafgegaan door de 'eierenactie'. Dat is een inzamelingsactie waar ook alle misdienaars aan meedoen. Ze ontvangen daarbij een warm en gul onthaal in de Blitterswijckse gemeenschap.

Wil je misdienaar worden geef je dan op bij mijnheer Pastoor, telefoon: 0478 531270 of bij Gertie Koster telefoon: 0478 531742.

Kun je al met e-mail overweg,

Klik op de afbeelding om de hele foto te zien.
Dit kan wel even duren...

De Misdienaars in de pas geopende kapel.Misdienaars december 2000

De vijf nieuwe misdienaars.de nieuwe misdienaars 8 juni 2004