INVULFORMULIER Misintentie

Goede Morgen.

U kunt hier uw misintentie opgeven.

(Deze misintenties zijn alleen voor de parochie OLV Geboorte Blitterswijck.)

Wanneer uw misintentie is opgegeven vóór zondagavond 21:00 uur dan kan deze nog geplaatst worden in het dorpsjournaal.
Geef in ieder geval de intentie voor de zondag of de dinsdag op voor zaterdagavond 18:00 uur.

* = Verplichte velden.
Vul hier uw eigen gegevens in:

Stuur mij een kopie per mail.
*Ik ben geen robot.

Voor een Hoogmis op zondag is het stippendium € 25,- en voor een H–Mis op dinsdag is dit € 12,50.

De kosten voor de misintentie kunnen worden overgemaakt op IBAN: NL50RABO0156305925 van de Rabobank Horst Venray, (BIC: RABONL2U) ten name van R.K. OLV Geboorte Blitterswijck onder vermelding van MISINTENTIE en uw naam + adres.

We nemen alles serieus en zullen vertrouwelijk omgaan met de informatie die we binnen krijgen.

Je gegevens zullen nooit aan derden worden verstrekt.

Bekijk onze Privacy Verklaring