JUBILEUM PASTOOR HUUB VAN HORNE

pastoor Huub van Horne

1984-2009

Zondag 14 juni 2009

De kerk van Blitterswijck. De kerk van Castenray. De kerk van Wanssum.
Op 16 juni is het 25 jaar geleden dat onze pastoor, Huub van Horne, door Mgr. Dr. J. Gijsen in de kathedraal te Roermond tot priester werd gewijd.

Zijn eerste H. Mis droeg hij op in zijn geboorteplaats Panningen op 17 juni 1984.
Het heuglijke feit van zijn zilveren priesterschap zal door onze parochies gevierd worden op Sacramentszondag, 14 juni 2009.

Uit dankbaarheid zal hij op die dag een H. Mis opdragen in de kerk van O.L. Vrouw Geboorte te Blitterswijck om 9:00 uur.
Hierna zal een Sacramentsprocessie gehouden worden.
Aansluitend is er gelegenheid om de jubilaris te feliciteren tijdens een receptie tot ca. 13:00 uur in het parochiehuis van Blitterswijck, gelegen nabij de kerk.

Graag nodigen wij u uit om met onze parochianen dit jubileum te vieren.

De gezamenlijke kerkbesturen van Blitterswijck, Wanssum en Castenray

Programma:
Tijdstip Actie Locatie
09:00 uur Hoogmis Kerk Blitterswijck
10:00 uur Sacramentsprocessie Lange route: Kerk, Plein, Maasweg, Nieuwstraat, Antoniusstraat, Langstraat, Pastoor verheggenstraat, Plein Kerk
10:45 uur Overvendelen/Serenade Kerkplein
10:00 uur Zaal alvast open voor mensen die van ver komen Parochiehuis
11:00 - 13:00 uur receptie Parochiehuis
13:00 uur Eten voor genodigden Tuin van de pastorie (in geval van slecht weer in het parochiehuis)

Een impressie van de hoogmis en sacramentsprocessie is te bekijken op de pagina's met foto's

Omhoog