ST ANNAKAPEL foto's

Klik op de afbeeldingen om de hele foto's te zien.
Dit kan wel even duren...

Alle foto's van de opening van de kapel in grote afbeelding:

Anna-te-Drieën, een van de beelden in de kapel Anna-te-Drieën, een van de beelden in de kapel Anna-te-Drieën, een van de beelden in de kapel Anna-te-Drieën, een van de beelden in de kapel
Preekstoel Preekstoel Interieur Interieur
De laatste loodjes voor de opening De oude Communiebank in de kapel. Aankomst voor de Hoogmis in de openlucht. Openluchtmis bij de St. Annakapel.
Sacramentsprocessie bij gelegenheid van Sacramentsdag en opening van de St. Annakapel. Opening van de St. Annakapel door Mgr. de Jong. Overvendelen door het St. Antonius-Abt Gilde Een bijzonder tafereel, Mgr. de Jong die bij het koningschieten de vogel probeert te raken.
De St. Antoniuskapel aan de hoek van de Langstraat en Antoniusstrtaat De Maria kapel aan de hoek van de Oude Heerweg en Langstraat Bloemenversieringen voor de kapel

Omhoog