KERKKOOR

Welkom

Het Kerkkoor verzorgt elke zondag de opluistering van de Hoogmis. Wij zijn een groepje van zo'n 12 vrijwilligers die dan ook zonder verdere kosten elke zondag de hoogmis zingen.
Ook bij speciale gelegenheden wordt wel eens een beroep gedaan op het kerkkoor.

Afscheid van onze dirigent Jan Alleleijn

Paaszondag nam onze dirigent Jan Alleleijn afscheid als dirigent van het kerkkoor Blitterswijck.
Als zanger zal hij echter nog jaren actief blijven.
Hier een fotoimpressie van deze dag.
Klik op de foto's om een vergroting te zien.   Dit kan wel even duren...

Het hele koor. Een klein woordje.
Felicitaties van pastoor te Boekhorst. Een klein woordje.

DONATEURS GEVRAAGD

Waarom ledenwerving hoor ik u al zeggen? Nou heel gewoon omdat het nodig is. Wij hebben mensen nodig die ons willen komen versterken. We zijn niet allemaal zo jong meer, en daarom moeten we zorgen dat ons koor ook in de toekomst blijft bestaan. We hebben in ons dorp genoeg zangtalent, dus wat let u. We kunnen mannen en vrouwen gebruiken. Kun je zingen, gebruik dan uw talent, je hoeft echt geen prof te zijn. Doorzetting en ijver is genoeg. We hebben een gezellig groepje die graag zingen en dat is het voornaamste. Wilt u graag een gesprek, dat kan altijd. Met de dirigent of een lid van het koor. We hebben dinsdags repetitie na de H. Mis van 19.00 uur. Wilt u eens komen luisteren, dan kan dit altijd. Beste mensen, kun je zingen, twijfel dan niet en kom ons versterken. Wij willen toch allemaal dat ons koor blijft bestaan. Dus wat let u, hoe meer zielen, hoe meer vreugde. Vergeet niet, dit hoort ook bij de samenleving.

Het is een mooie traditie, laat die niet verloren gaan.

Dirigent Jan Alleleijn, Kerkkoor Blitterswijck

p.s. Het oksaal is groot genoeg.

Dit was een uitspraak van onze oud-dirigent Jan Alleleijn, die inmiddels is overleden.
Maar deze uitspraak geldt nu nog steeds.

U kunt altijd bellen, mijn telefoonnummer is: 0478-531500.

Het Gregoriaans Blok Schrift

Omhoog